.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احتمال لغو مناظره تلویزیونی نامزدها

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از احتمال لغو مناظره نامزدهای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در صدا و سیما خبر داد.

فاطمه آلیا عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت : اخیرا با برخی از پیگیری ها متوجه شدیم که برخی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری با انجام مناظره های تلوزیونی مخالفت کرده اند و به خاطر این مخالفت هنوز معلوم نیست مناظره ها انجام شود.

عضو شورای مرکز جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: مناظره بین نامزدها از مناظره بین نمایندگان نامزدها برای شناخت مردم موثر تر است و مناسب است صدا و سیما پیگیری کنند تا این مناظره ها بین نامزدها انجام شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

جعفر قربان پور 6 خرداد 1388
مدیریت محترم سایت ارزشی / خبرنگاران محترم مازندرانی / رسانه های کشور / ستادهای انتخابات / دانشجویان کشور سلام علیکم ، با عرض تسلیت ایام و رحلت جانگداز عالم ربانی حضرت آیت ا... بهجت به مردم شریف کشور
با احترام اینجانب جعفر قربان پور داوطلب فرهنگی مستقل نامزدی ریاست جمهوری دهم از مازندران ضمن تشکر از وزارت محترم کشور و شورای محترم نگهبان از اینکه در نیمکت ذخیره تیم ملی سیاسی انتخابات ریاست جمهوری دهم بعنوان سرباز نظام در امتداد صف آقایان احمدی نژاد ، رضایی ، کروبی و موسوی بعنوان کاندیداهای ارشدتر از خویش قرار گرفتم ، افتخار می کنم که کنفرانس خبری ام در ستاد انتخابات وزارت محترم کشور در اخبار سراسری ساعت 7 شبکه یک 15/2/88 پخش شد ضمن تشکر از رسالت مطبوعاتی شما ، با تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری در نهایت صداقت و صلابت برای حفظ شان و منزلت انتخابات و کاندیداهای محترم ریاست جمهوری پیشنهاد می نمایم بدور از رفتارهای بی فرهنگ ، غیر منطقی و آنارشیستی که در شان انتخابات ایران عزیز اسلامی و مردم فهیم ما نمی باشد :
رفاقت بجای رقابت ، تشویق بجای تخریب ، تعامل بجای تقابل ، اتحاد ملی و انسجام اسلامی بجای اختلاف ملی ، هم اندیشی تخصصی بجای مناظره تنفری ، شور و شعور بجای کبر و غرور و آمادگی خویش را برای هم اندیشی با دیگر کاندیداهای محترم و حضور در ستاد انتخابات استانی و کشوری ایشان ضمن آرزوی توفیق آنها ، کنفرانس و مصاحبه مطبوعاتی ، میزگرد احزاب ، حضور در رسانه ملی صدا و سیما اعلام میدارم و بر میثاق خبرنگاران، اصحاب رسانه و مطبوعات با عدالت و آزادی اطلاع رسانی شفاف بعنوان یکی از ارکان دمکراسی و مردمسالاری دینی امیدوارم و بر روح خبرنگاران متعهدی که در سراسر جهان جان عزیز خویش را فدای راه آزادی و عدالت نمودند درود می فرستم . اینجانب در راستای تعهد و تخصص ، شان و کرامت و منزلت فرهنگیان کشور و جهت مشارکت سیاسی و قانونی فرهنگیان در سطوح ارشد سیاسی ثبت نام نمودم . با تشکر - فرزند ایران اسلامی از مازندران و شهرستان تاریخی و سرافراز ساری – جعفر قربان پور کاندیدای سابق مجلس هشتم شورای اسلامی از حوزه انتخابیه ساری

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.194 seconds.